سبد خرید

carpetnrugs

Persuan Handmade Rugs

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تهران ۱۴۰۱

آخرین مقالات

دسته بندی ها

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تهران ۱۴۰۱

نمايشگاه ساليانه و دوره اي فرش دستباف ايران پس از دوسال وقفه و تعطيلي بدليل پاندومي كرونا ، امسال با رعايت پروتكل هاي بهداشتي برگزار مي گردد . از مورخه ٣١ مرداد الي ٦ شهريور ماه ١٤٠١ در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران

 

 

 

 

 

فرش دست بافت ایران

فرش دستبافت ایران به 80 کشور دنیا از جمله اروپا -آفریقا- خاورمیانه و… صادر میشود.این فرصت مناسبی است ,برای شرکتها و بازرگانان در عرصه فرش تا بتوانند محصولات خود را در معرض بازدیدکنندگان این صنعت قرار دهند . با توجه به تقاضای این بازار بتوانند فعالیتهای آتی خود را برنامه ریزی و هدایت کنند.

تولید فرش به دلیل اینکه تهیه مواد اولیه آن در داخل کشور میباشد ,از خروج ارز جلوگیری کرده است .لذا باید به این هنر و صنعت که باعث ارزآوری و همچنین اشتغال زنان روستایی و عشایر شده بیشتر توجه کرد.در راستای ارتقای این هنر اصیل و دیرینه ایران شویم .در این نمایشگاه بازرگانانی از سراسر ایران ازجمله اصفهان-مشهد- تبریزو… شرکت کرده اند.

شرکت بیدآبادی مفتخر است که فعالیت خود را در این حوزه از حدود 80سال پیش شروع کرده است و در این مدت توانسته بخوبی این هنر و صنعت را به کشورهای مختلف جهان معرفی کند.

بازرگانی بید آبادی هم در راستای زنده نگه داشتن این هنر ,در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تهران ۱۴۰۱ شرکت کرده است  .و بهترین و با کیفیت ترین و مرغوبترین فرشهای دست بافت را از سراسر ایران جمع آوری کردهاست. و در معرض عرضه شما غزیزان قرار داده است .از شما خواهشمندیم از این هنر اصیل حمایت کنید و این تولید ملی را زنده نگه داریدبا شرکت دربیست‌ونهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تهران ۱۴۰۱

 

نمایشگاه بین المللی فرش بیدآبادی
نمایشگاه بین المللی فرش بیدآبادی

تاریخچه نمایشگاه فرش

نمایشگاه فرش ایران نخستین بار سال ۱۳۷۱ به همت وزارت بازرگانیِ وقت برگزار شد و کم کم عنوان مهمترین رویداد, حوزه فرش دستباف کشور را به خود اختصاص داد. این نمایشگاه بیش از دو دهه دوام یافته و در ادوار گذشته محل تامین فرش برای بسیاری از, خریداران خارجی نیز بوده است. این مهم گاه از طریق فروشندگان ایرانی و گاه از طریق تجار دیگر کشورها هم صورت می‌پذیرفت.

در دهه گذشته با تنش‌های سیاسی فرش دستباف ایران با مانع تحریم روبرو بوده است. و عملا بسیاری از مناسبات تجاری گذشته دچار مشکل شدند. به گواهی آمار تحریم صادرات فرش دستباف به امریکا موجب کاسته شدن حدود ۷۰ درصد سهم ایران در بازارهای بین‌المللی شد. از این رو بسیاری از تولید کنندگان تمرکز خود را در کسب بازار داخلی قرار داده و بدین سان نمایشگاه فرش ایران بیش از پیش محل مراودات و تامین فرش دستباف کشور شد و همچنان در مرکز توجهات بازار فرش ایران بود.

در سه سال گذشته با فراگیری بیماری کووید ۱۹ بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی تحت شعاع قرار گرفت و فرش دستباف نیز از این شرایط مستثنا نبوده است.و بسیاری از  فعالان ,این حوزه چشم انتظار برپایی نمایشگاه فرش دستباف ایران بودند، که این امر با مهیا شدن شرایط برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران در شهریورماه ممکن شد.

صميمانه منتظر قدومتان هستيم.
سالن ٣١A (ميلاد) غرفه ٢٣

در اين دوره بازرگاني فرش بيدآبادي بيشتر فرشهاي شيراز و قشقايي و  هريس گروان و انواع قاليچه ها و كناره هاي ايلياتي و عشايري يونيك را عرضه مي نمايد.

بازرگاني فرش بيدآبادي شما را به بازديد از اين رويداد ساليانه (بیست‌ونهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تهران ۱۴۰۱)دعوت مي نمايد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *