سبد خرید

carpetnrugs

Persuan Handmade Rugs

فرش طوسی

آخرین مقالات

دسته بندی ها

فرش طوسی

فرش طوسی به دلیل رنگ خنثی آن از جمله فرش هایی هستند که در طراحی ها کاربرد زیادی دارند. به راحتی می توان فرش طوسی را با سایر رنگ های دیگر هماهنگ کرد و فضایی ظریف و ماهرانه را ایجاد نمود. رنگ طوسی چون یک رنگ آرامش بخش است می توان آن را با سایر رنگ ها مانند صورتی، زرد، آبی و… به صورت ترکیبی استفاده کرد. در این جا قصد داریم با شما در مورد فرش طوسی صحبت کنیم.

فرش مدرن طوسی

در گذشته طرح و رنگ فرش ها محدود بود، اما با گذشت زمان فرش ها با اندازه ها و طرح ها و رنگ های زیاد و متفاوتی تولید می شوند که هر نوع سلیقه ایی را پشتیبانی می کنند.

خرید فرش طوسی

رنگ طوسی که امروزه باب میل افراد زیادی است حس آرامش را القا می کند. فرش مدرن طوسی در طرح های متنوع که دارای کیفیت و جنس عالی هستند را می توانید به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید.

معمولا در زمینه فرش های طوسی مدرن از رنگ طوسی استفاده شده و با وجود نقش و نگارهای ساده زیبایی چشم گیری دارند.

استفاده از فرش طوسی مدرن در هر مکانی باعث می شود فضای مورد نظر بزرگتر و زیباتر به نظر برسد. فرش های مدرن طوسی در اندازه های مختلف 2 الی 12 متری تولید می شوند.

چگونه بهترین ترکیب رنگ با فرش طوسی را انتخاب کنیم ؟

یکی از مهمترین مواردی که هنگام چیدمان بخش های مختلف پذیرایی باید به آن توجه کنید ست کردن فرش با دیگر وسایل موجود است. خوشبختانه طوسی، یکی از رنگ های خنثی بوده و هیچ رنگی اندازه طوسی به راحتی ست نمی شود، از همین رو شما می توانید از فرش طوسی در شرایط مختلف استفاده کنید.

رنگ طوسی یک طیف رنگی بین سیاه و سفید است، به عبارت دیگر طوسی کم رنگ به سفید و طوسی تیره به رنگ سیاه نزدیک تر می شود. تمامی تناژ رنگی طوسی بسیار زیبا بوده و می توان آن ها را با رنگ های مختلفی ترکیب کرد. رنگ های خردلی، زرد، صورتی، طلایی و زرشکی از رنگ های گرمی هستند که معمولا آنها را با فرش طوسی ترکیب می کنند.

فرش طوسی را می توانید با رنگ های سردی همچون شیری، کاهی، بژ روشن، آبی آسمانی، سرمه ای، نیلی، لاجوردی و کبریتی با همدیگر ست نمایید. شما می توانید با سلیقه خود یک یا دو رنگ نام برده را با فرش طوسی ترکیب کرده و در پذیرایی قرار دهید.

فرش سفید طوسی

فرش ها در انواع رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند اما رنگی که امروزه باب میل بسیاری از افراد است، رنگ طوسی می باشد البته رنگ طوسی با سایر رنگ ها یک هماهنگی زیبا ایجاد می کند.

یکی از رنگ هایی که با ترکیب رنگ طوسی زیبایی خیره کننده ایی دارد رنگ سفید می باشد. در واقع فرش سفید طوسی جز فرش هایی است که ترکیب رنگ فوق العاده ایی با هم دارند.

شما با خریداری فرش سفید طوسی می توانید دکوراسیون و یا مبلمان به رنگ سفید تهیه کنید و زیبایی و روشنایی خانه خود را چند برابر کنید.

اگر مایل هستید فضای مورد نظر شما روشنایی زیادی نداشته باشد می توانید از فرش سفید طوسی به همراه دکوراسیون ذغالی استفاده کنید که یک فضای آرام و با شکوه را ایجاد نمایید.

فرش طوسی مدرن

فرش طوسی مدرن از جمله فرش های جدید و امروزی است که در طرح های بسیار متنوعی تولید می شود. فرش طوسی مدرن در انواع ساده، طرح شاه عباسی، طرح پتینه، سه بعدی و… موجود است.

فرش طوسی مدرن در واقع زمینه ایی به رنگ طوسی دارند و ممکن است طرح های فرش به رنگ دیگری بافته شده باشند.

این فرش ها در اندازه های مختلف تولید می شوند که طبق ابعاد و یک سری ویژگی های دیگر قیمت های متفاوتی دارند.

اگر فضایی با دکوراسیون مدرن دارید استفاده از فرش طوسی مدرن بهترین انتخاب است به دلیل خنثی بودن رنگ طوسی با سایر رنگ ها به راحتی هماهنگ می شود و زیبایی و جذابیت محیط را چند برابر می کند.

فرش دستباف طوسی

فرش ها می توانند در انواع رنگ های مختلف به صورت ماشینی و یا دستباف تولید شوند. چون امروزه تمایل افراد به رنگ طوسی زیاد شده است اکثرا ترجیح می دهند که دکوراسیون و رنگ فرش خود را از نوع طوسی انتخاب کنند.

افراد زیادی تمایل دارند که فرش آن ها از نوع دستباف و به رنگ طوسی باشد. فرش دستباف طوسی علاوه بر زیبایی بسیار به علت دستباف بودن کیفیت و جنسی عالی دارد اما قیمت این نوع فرش نسبتا گران می باشد که علت آن دستباف بودن است و قطعا ارزشش را دارد.

فرش دستباف طوسی که مورد علاقه افراد زیادی می باشد، زیبایی و آرامش خاصی را به خانه های شما هدیه می کند. شما می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق سایت های معتبر جهت خرید فرش دستباف طوسی اقدام کنید.

یکی از سایت های معتبری که در زمینه فروش فرش دستباف طوسی فعالیت می کند سایت www.carpetnrugs.com است. شما می توانید با اطمینان خاطر و خیالی آسوده خرید فرش خود را به این سایت بسپارید.

مزایای استفاده از فرش طوسی در پذیرایی

همانطور که گفتیم فرش طوسی به دلیل ماهیت خنثی بودنی که دارد، می تواند به راحتی با بیشتر رنگ های سرد و گرم ترکیب شود. این ویژگی، از مهم ترین مزایای استفاده از فرش طوسی در پذیرایی به حساب می آید. اما به طور کلی باید در انتخاب رنگ مکمل فرش طوسی دقت کنید.

از مهم ترین و زیباترین ترکیب رنگ ها برای پذیرایی می توان ترکیب فرش طوسی و با رنگ قهوه ای نام برد. اگر سبک خانه شما کلاسیک است، می توانید در کنار فرش طوسی، از مبلمان، کنسول، زیر تلویزیون و لوازم تزئینی چرمی قهوه ای و چوبی استفاده کنید. با یک نورپردازی مناسب، این ترکیب رنگ بسیار زیبا و دلپذیر می شود.

باید بدانید که فرش طوسی هیچگاه از مد نمی افتد و شما مدت زمان طولانی از آن استفاده کرده درحالیکه هنوز زیبایی و چشم گیری خود را از دست نداده است.

فرش طوسی نیز با مبلمان، پرده و دیگر لوازم کرم ست شده و فضای گرم و صمیمی ایجاد می کند. شما می توانید رنگ کرم و قهوه ای را همراه با فرشی طوسی ست نمایید. با این کار ترکیب و میزان روشنایی پذیرایی رعایت می شود.

مزایای استفاده از فرش طوسی در اتاق خواب

شما می توانید ترکیبی متفاوت را با استفاده از فرش طوسی بچینید، درحالیکه با پذیرایی تفاوت زیادی دارد. ترکیب فرش طوسی با رنگ زرد مایل به نارنجی یا رنگ زرد براق، به یکدیگر ست می شوند. فرش طوسی همراه با دکوراسیون نارنجی یا زرد موجب می گردد تا اتاق شما گرم و پر انرژی شده و حال و هوای شادی به اتاق شما بدهد.

رنگ طوسی مانند رنگ های سبز بسیار متعادل بوده و حس طبیعت به شما القا می کند، به همین دلیل برای جوانان و افرادی که افسردگی دارند بسیار مناسب است. فرش طوسی در دسته فرش های شیک و گرم قرار داشته و دکوراسیون شما را زیباتر می کند.

فروشگاه کارپتن راگز یکی از فروشگاه های معتبر در ایران بوده که انواع مختلفی از فرش ها و مخصوصا فرش طوسی را با بالاترین کیفیت به فروش می رساند. شما برای خریداری فرش می توانید به فروشگاه کارپتن راگز یا سایت این فروشگاه که www. carpetnrugs.com مراجعه کرده و یکی از مدل های فرش طوسی سفارش دهید.

فرش طوسی جدید

در سال های اخیر فرش هایی با زمینه طوسی به دلیل خنثی بودن رنگ آن طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

فرش طوسی جدید چون این قابلیت را دارد که با سایر رنگ های دیگر ست شود انتخاب بسیاری از افراد می باشد. فرش طوسی جدید در مدل های زیادی مانند مدرن، افشان و… در بازار موجود می باشند.

فروش فرش طوسی

انواع فرش طوسی

افراد زیادی فرش طوسی را به دلیل خنثی بودن رنگ آن و القای حس آرامش انتخاب می کنند. فرش طوسی انواع مختلف و فراوانی دارد که در زیر چند مورد از آن ها را بیان می کنیم و مختصرا به توضیح آن ها می پردازیم.

فرش وینتج طوسی:

این نوع فرش به فرش دستباف شباهت دارد و در آن ها ترنج وسط وجود ندارد. برای تولید فرش های وینیج از دستگاه های مدرن و پیشرفته استفاده می شود. فرش وینتج به فرشی گفته می شود که ظاهری کهنه دارد و به فرش های مدرن کهنه نما معروف هستند که در دکوراسیون های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند.

فرش طرح افشان:

این فرش ها گل برجسته می باشند و به دلیل نداشتن ترنج وسط به فرش های دستباف گونه شهرت دارند. فرش طرح افشان، مناسب فضاهای کوچک می باشد تا فضا را بزرگتر جلو دهد.

فرش طوسی فانتزی:

این نوع فرش ها از جدیدترین مدل های فرش طوسی هستند که 1200 شانه و گل برجسته می باشند. فرش طوسی فانتزی در اندازه های مختلف در بازار موجود است.

فرش طوسی نقره ایی:

این نوع فرش ها جز فرش طوسی محسوب می شوند. فرش طوسی نقره ایی از فرش های پر طرفدار است که به دلیل خنثی بودن رنگ آن با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می شود. این نوع فرش ها دارای رنگ ملایم و با پرستیژ هستند.

فرش طرح بهارا طوسی طلایی:

طرح بهارا یک طرح طلاکوب شده است که تلفیقی از هنر سنتی و مدرن می باشد و زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کرده است. فرش طرح بهارا از جمله فرش هایی است که به خارج از ایران هم صادر می شود.

تاثیر فرش طوسی طلایی در دکوراسیون منزل

فرش طوسی طلایی یا همان فرش طلاکوب از محبوب ترین رنگ فرش به حساب آمده که بسیار خاص و زیبا است. فرش طوسی طلایی را می توانید به راحتی با مبلمان طوسی ست کرده، بدون اینکه رنگ طوسی در دکوراسیون تان زیاد شود. فرش طوسی طلایی بسیار با شکوه و زیبا بوده و می تواند جلو فوق العاده ای به خانه شما بدهد.

طرح فرش طلاکوب به گونه ای است که شما می توانید از آن در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک استفاده کنید و به همین دلیل فرش طوسی طلایی محبوبیت بسیار زیادی دارد. فرش های طلاکوب هرکدام جلوه و نمای خاص و منحصر به فرد خود را داشته و شما نگرانی بابت ست کردن آن نخواهید داشت.

طرح سوگند طوسی:

طرح سوگند با پیشرفته ترین دستگاه ها تولید می شود که طراحی خاص با نگاره های ظریف و خیره کننده در فرش به کار رفته است. طرح سوگند چون زمینه ساده ایی دارد در تمامی دکوراسیون ها قابل استفاده است. این طرح با رنگ بندی مدرن و طراحی کلاسیک بافته شده، همچنین به دلیل طراحی فوق العاده و قیمت مناسب جز پر فروش ترین طرح ها می باشد.

طرح افشان روژان طوسی:

این نوع فرش 700 شانه است به همین دلیل ضخامت بالایی دارد که هنگام نشستن روی آن احساس راحتی زیادی خواهید داشت. طرح افشان روژان طوسی پرزدهی نخواهد داشت و مناسب تمامی دکوراسیون ها می باشد

فرش طوسی

خرید فرش طوسی

فرش های طوسی به دلیل زیبایی زیاد پرفروش هستند و در اکثر فرش فروشی ها و سایت های اینترنتی موجود می باشند. برای خرید فرش طوسی می توانید به دو طریق حضوری و اینترنتی اقدام کنید.

شما می توانید با آگاهی کامل از طریق سایت های معتبر اینترنتی برای خرید فرش طوسی مراجعه کنید. سایت های زیادی برای خرید و فروش فرش وجود دارند اما شما باید سایتی را انتخاب کنید که قابل اعتماد باشد و با خیال آسوده از آن خریداری کنید.

یکی از سایت های معتبری که در زمینه فروش فرش فعالیت دارد سایت www.carpetnrugs.com می باشد که فرش طوسی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شما می توانید با خیال راحت در این سایت فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را خریداری کنید.

فروش فرش طوسی

فروشندگان فرش، انواع فرش های مختلف را با قیمت های متفاوت در هر ابعادی به فروش می رسانند. امروزه افراد زیادی به خرید و فروش فرش روی آورده اند چون عرضه و تقاضای فراوانی دارد به همین دلیل جز شغل های پر دارمد محسوب می شود.

قیمت انواع فرش طوسی

قیمت انواع فرش طوسی را نمی توان به صورت قطعی بیان کرد بلکه یک سری فاکتورها با هم قیمت انواع فرش طوسی را تعیین می کنند که در زیر چند مورد از آن ها را بیان می کنیم.

• اندازه و ابعاد فرش ها قیمت آن ها را تحت تاثیر قرار می دهند، هر چقدر فرش بزرگتر باشد قیمت بیشتری دارد.

• جنس نخ و میزان تراکم فرش روی قیمت فرش اثر می گذارد.

• هر چقدر فرش کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت گرانتری دارد.

کلام آخر

رنگ طوسی به دلیل خنثی بودن، زیبایی، القای حس آرامش و امکان هماهنگی با رنگ های دیگر مورد پسند افراد زیادی می باشد، به همین دلیل فرش طوسی محبوب بسیاری از افراد است. شما می توانید با در نظر گرفتن فضای مورد نظر خود از انواع فرش طوسی را انتخاب کنید و به خرید آن ها بپردازید. برای خرید فرش طوسی می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت های معتبر مانند سایت www.carpetnrugs.com فرشی با کیفیت را خریداری کنید.

سوالات متداول فرش طوسی

افراد زیادی فرش طوسی را به دلیل خنثی بودن رنگ آن و القای حس آرامش انتخاب می کنند. فرش طوسی انواع مختلف و فراوانی دارد که در این مقاله چند مورد از آن ها را بیان می کنیم و مختصرا به توضیح آن ها می پردازیم.

فرش های طوسی به دلیل زیبایی زیاد پرفروش هستند و در اکثر فرش فروشی ها و سایت های اینترنتی موجود می باشند. برای خرید فرش طوسی می توانید به دو طریق حضوری و اینترنتی اقدام کنید.

قیمت انواع فرش طوسی را نمی توان به صورت قطعی بیان کرد بلکه یک سری فاکتورها با هم قیمت انواع فرش طوسی را تعیین می کنند که در این مقاله چند مورد از آن ها را بیان می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *