سبد خرید

[prisna-wp-translate]

carpetnrugs

Persuan Handmade Rugs

نحوه استایل کردن: فرش هایی با ظاهر بربر

آخرین مقالات

دسته بندی ها

دسته‌ها
نحوه استایل کردن فرش های بربر-کارپتن راگز (2)

احتمالاً در اینستاگرام دیده‌اید: تنها و یگانه فرش بربر. پایه‌ای به رنگ کرم، الگوهای الماسی شکل نامنظم به رنگ قهوه‌ای یا سیاه و یک پرز گرم و پشمی. این‌ها ویژگی‌های کلاسیک فرش مد روزی هستند که وبلاگ‌نویسان داخلی عاشقش هستند! نمی‌توانیم از خودمان نپرسیم: چرا همه برای فرش‌های به سبک بربر دیوانه می‌شوند؟ پاسخ به این سوال آسان است. با طراحی‌شان، آن‌ها واقعاً با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند، زیرا در دکوراسیون‌های اسکاندیناوی به خوبی برجسته می‌شوند و همچنین در طرح‌های بازیگوش بوهمیایی هم جذاب هستند. این مقاله وبلاگ را بخوانید تا بفهمید چگونه فرش‌های بربر را استایل کنید!

نحوه استایل کردن فرش های بربر-کارپتن راگز (2)

فرش بربر دقیقاً چیست؟

فرش‌های بربر اصیل تاریخچه طولانی‌ای دارند. آن‌ها همچنین به عنوان فرش‌های بنی اوراین شناخته می‌شوند و توسط قبایلی با همین نام که در کوه‌های اطلس مراکش، تونس یا الجزایر زندگی می‌کنند، ساخته می‌شوند. آیا می‌دانید چه چیزی فرش‌های بربر سنتی را خاص می‌کند؟ این فرش‌ها به‌طور انحصاری توسط زنان ساخته می‌شوند و به‌صورت دستی و مطابق با سنت‌های چندین صد ساله بافته می‌شوند. فرش‌های بربر از بهترین پشم گوسفندانی که منحصراً در کوه‌های اطلس شمالی زندگی می‌کنند، تهیه می‌شوند.

فرش‌های به سبک بربر – از سنت تا روند مد روز

فرش‌های بربر چیز جدیدی نیستند، بلکه در این دوره‌ها دوباره به شکوفایی رسیده‌اند. در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ آن‌ها در سبک مبلمان میانه قرن بسیار محبوب بودند. این دکوراسیون با مبلمان عملی و ظریف با پایه‌ها و پایه‌های نازک از فلز مشخص می‌شد. این سبک برای نمایش طراحی یک فرش بنی اوراین عالی بود. این که طراحی ساده و در عین حال نرم فرش بنی اوراین به راحتی قابل ترکیب است، از چشم طراحان امروزی نیز پنهان نمانده است. آن‌ها فرش‌هایی با ظاهر بربر معمولی طراحی می‌کنند که حتی برای کیف‌های کوچک‌تر نیز قابل دسترسی هستند. جواهر مورد علاقه ما اکنون در انواع مختلفی از طرح‌ها موجود است: با الگوی الماس کلاسیک، در رنگ‌های مختلف، از پشم یا الیاف مصنوعی. حتی فرش‌های فضای باز نیز اکنون با طرح الماس معمولی تزئین شده‌اند.

بیشتر بخوانید: 3 راه برای آوردن سبک فرش وینتیج به خانه

فرش‌های به سبک بربر: عشق بوهمی و شیک اسکاندیناوی

فرش‌های با ظاهر بربر و سبک بوهو-شیک – این دو واقعاً یک تیم رویایی هستند. الگوهای عمداً نامنظم فرش‌های بنی اوراین با سبک طبیعی هیپی کاملاً همخوانی دارند. این فرش به راحتی می‌تواند به قهرمان اصلی دکوراسیون داخلی شما تبدیل شود و به شما اجازه دهد تا تمام دیگر لوازم خانگی را بر اساس آن انتخاب کنید. بوهمیان لوازمی از جنس پارچه‌های طبیعی را با فرش‌های بربر ترکیب می‌کنند. مثل لامپ‌ها، قاب‌های آینه و تصاویر، سبدها یا گلدان‌ها – که معمولاً از جنس حصیر، بَست یا جوت ساخته می‌شوند. به‌عنوان یک افزودنی نرم و دلپذیر، ممکن است بخواهید کوسن‌ها، پتوها و دیگر تزئینات را که با حاشیه‌ها و ریشه‌ها تزئین شده‌اند، اضافه کنید. یک نکته برجسته: آویزهای دیواری با ظاهر بازیگوش!

خطوط ساده، رنگ‌های طبیعی، مواد نرم و دلپذیر – در حال صحبت درباره فرش‌های بربر با طراحی ساده هستیم. یک لحظه صبر کنید، آیا همه این ویژگی‌ها برای سبک دکوراسیون اسکاندیناوی نیز صدق نمی‌کند؟ درست است – به همین دلیل فرش‌های بربر و شیک اسکاندیناوی یک تیم فوق‌العاده می‌سازند. این سبک یک جایگزین عالی برای کسانی است که کمتر به بازیگوشی و بیشتر به سادگی علاقه دارند. چون فرش‌های به سبک بنی اوراین به راحتی می‌توانند با لوازم و قطعات مبلمان ساده ترکیب شوند. پایه‌ی سبک خنک اسکاندیناوی، فرش مد روز با رنگ کرم است؛ با تکه‌های مشکی برجسته. علاوه بر این، پتوها و کوسن‌های نرم و با طراحی ساده برای تکمیل این ظاهر استفاده می‌شوند. مطمئن شوید که لوازمی را در رنگ‌های روشن انتخاب کنید که با رنگ فرش هم‌خوانی دارند. مثلاً کرم، سفید و بژ. گلدان‌های ظریف و شمعدان‌ها دکوراسیون داخلی را کامل می‌کنند. هر از گاهی می‌توان از تکه‌های رنگی در پاستل استفاده کرد. اما به طور کلی، رنگ‌های قوی برای ظاهر معمولی اسکاندیناوی مناسب نیستند.

نحوه استایل کردن فرش های بربر-کارپتن راگز (2)

فرش‌های به سبک بربر: اتاق کودکان

اتاق کودکان جایی است که آن‌ها بازی می‌کنند و یاد می‌گیرند و مهم‌تر از همه، باید در آن احساس راحتی کنند. فرش‌اتاق کودکان هم به همان اندازه شیک و عملی هستند. اما همیشه لازم نیست که یک فرش مخصوص کودکان باشد. بالاخره گاهی اوقات کودکان هم می‌خواهند به اندازه بزرگ‌ترها مدرن باشند. یک فرش بنی اوراین می‌تواند در اتاق کودکان نیز به یک نکته برجسته بصری تبدیل شود. پیش‌نیازهای دستیابی به این هدف، مواد نرم و پرزهای دلپذیری است که از دستان و پاهای کوچک کودکان در برابر کف سخت محافظت می‌کند. بنابراین یک فرش با پرز بلند و به سبک بربر به‌ویژه برای استفاده در اتاق کودک توصیه می‌شود.

نحوه استایل کردن فرش های بربر-کارپتن راگز (2)

دیدگاهتان را بنویسید