راهنمای دکوراسیون کردن خانه با انواع فرش گرد

آخرین مقالات

دسته بندی ها

دسته‌ها
قالی گرد - کارپتن راگز

فرش‌های ایرانی قسمتی اساسی از فرهنگ شرقی بودند، اما امروزه در بسیاری از نقاط جهان به عنوان تزئین محبوب در خانه‌ها و املاک دیگر شناخته می‌شوند. علاوه بر ارزش احساسی آن‌ها، به عنوان دارایی معتبر نیز شناخته می‌شوند که آن‌ها را نماد وضعیت می‌سازد. آن‌ها را اغلب در دفاتر وکلا و رستوران‌های مجلل می‌بینیم.

قرارگیری فرش گرد در خانه

پیدا کردن مکان مناسب برای قالی گرد در اولین نگاه ممکن است سخت به نظر برسد به دلیل شکل غیرمعمولشان. با این حال، ناامید نشوید، همانطور که همتای مربعی آن‌ها، قالی‌های گرد هم می‌توانند در بسیاری از کاربردها استفاده شوند. بیایید با شاید پرکاربردترین آن‌ها شروع کنیم، مانند میز ناهارخوری دایره‌ای که با قالی گرد یک فضای کلاسیک جاودانه ایجاد میکند.

به طور نامحدود، همه چیز از اتاق نشیمن کوچک تا بزرگ با یک قالی گرد سبک شرقی می‌تواند بهبود یابد، بدون اینکه همساز با درب‌های تیره‌ی گنبد باشد.

ما قبلاً در مورد مفید بودن قالی‌های گرد نوشتیم و اکنون می‌خواهیم بر توانمندی و راحتی آن‌ها تأکید کنیم، پس اگر زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می‌کنید، ارزش دارد یک قالی بگیرید. یک قالی کوچک که آسان به جا بندازید و سریع تمیز کنید ممکن است ایده‌آل باشد.

در اتاق خواب، مجموعه‌ای بزرگ از گزینه‌های قالی دور وجود دارد. می‌تواند کنار یا جلوی تخت، به تناسب یا عدم تناسب، به همراه نورپردازی مطبوع یا به عنوان بخشی از گوشهٔ خواندن قرار گیرد.

به دکور بالکن یک سطح جدید افزوده می‌شود وقتی یک قالی قرار داده شود، نوشیدنی گرم در روزی که هوا سرد است، زیر پاهایتان با یک قالی شیک شرقی بهتر لذت دیده می‌شود.

تماس با ما
تماس با ما

انواع قالی‌های گرد

قالی های دایره ای می‌توانند تولید شده توسط دست یا ماشین باشند و مواد مورد استفاده معمولاً پشم، پنبه یا آکریلیک هستند. همچنین چندین گزینهٔ قیمتی وجود دارد، با قالی‌های تولید شده توسط ماشین که ارزان‌تر هستند و قالی‌های آکریلیک به عنوان یک نمونه دیگر با قیمت پایین.

در هماهنگی با سبک فرش‌ دستباف ایرانی ما، رنگ‌های بورگاندی و بژ معمولاً حاکمند هستند، اما رنگ‌های غیرمعمول نیز می‌توان یافت. اشکال هندسی زیبا اغلب همراه با الگوهای گل‌هایی دیده می‌شوند. در دستهٔ قالی دور، می‌توانید به عنوان مثال قالی‌های ماهی، مدالیون، جالدار، ماوری و قالی‌های پشمی ایرانی را بیابید.

فروشگاه اینترنتی کارپتن راگز تحت مدیریت گروه بازرگانی فرش بیدآبادی که مجموعه ای بزرگ در زمینه خرید،فروش ،تولید، صادرات و سرویس فرش و گلیم دستباف ایرانی، تاسیس گردیده است . چشم انداز این مجموعه:تمرکز بر افزایش تنوع و موجودی محصول هنری ایرانیان یعنی فرش دستباف است که پیام آور فرهنگ و هنر این مرز و بوم بوده و شکوه طبیعت را به خانه مصرف کنندگان ارزانی می دارد. در فروشگاه فرش کارپتن راگز، ده‌ها محصول موجود است که می‌توانید موردی که برای شما بهترین است را انتخاب کنید. از فروشگاه فرش کارپن راگز دیدن کنید!

دیدگاهتان را بنویسید