سبد خرید

carpetnrugs

Persuan Handmade Rugs

بهترین مدل فرش برای سالن

آخرین مقالات

دسته بندی ها

بهترین مدل فرش برای سالن - کارپتن راگز

چیزی به اندازه راه رفتن روی یک فرش نرم و لوکس خوب نمی‌آید. فرش‌ها عالی برای بازی کودکان هستند، زیرا به آن‌ها ایمنی و راحتی فراهم می‌کنند. همچنین می‌توانند احتمال وقوع سقوط و ایجاد آسیب را کاهش دهند. ما به شما در انتخاب بهترین مدل فرش برای اتاق نشیمن کمک می‌کنیم.

 

بهترین مدل فرش برای سالن - کارپتن راگز (2)

 

نکاتی برای انتخاب فرش برای سالن

انواع مختلفی از فرش‌ها با رنگ‌ها، مواد، و طرح‌های متفاوت وجود دارند. تصمیم گیری برای انتخاب بهترین نوع برای خانه‌تان ممکن است دشوار باشد. برخی چیزها نیاز به تمیزکاری دارند، اما شما ممکن است زمان کافی نداشته باشید. برخی چیزها بسیار گران هستند. برخی چیزها ممکن است باعث بیماری شما شوند.

انتخاب اشتباه فرش ممکن است منجر به سریع کار از بین رفتن آن، از دست دادن رنگش، یا ایجاد لکه‌هایی شود که حتی با تمیزی خوب نیز سخت است حذف شوند. مطمئن شوید که فرش شما طولانی‌مدت دوام می‌آورد و با دنبال کردن این 5 نکته برای خرید فرش، بهترین مدل فرش را برای نشیمنی خانه‌تان انتخاب کنید.

1. نوع فیبر فرش را که به نیازهای شما بیشتر می‌پردازد انتخاب کنید.

  • نایلون بهتر از مواد دیگر است، زیرا مدت زمان بیشتری دوام می‌آورد، مقاومت بیشتری دارد و آسان تر تمیز می‌شود. این یک گزینه خوب است اگر می‌خواهید فرشتان مدت زمان طولانی‌تری دوام بیاورد، به ویژه در مناطقی که پر از تردد پا هستند، و همچنین در خانه‌هایی با کودکان و حیوانات خانگی.
  • تریکستا یک نوع مواد به تازگی شناسایی شده است. این نوع ماده بسیار خوب لکه‌ها را مقاومت می‌کند و اثر آن طولانی مدت است. همچنین مقاومت خوبی دارد. این یک گزینه عالی است اگر کودکان کوچک یا حیوانات خانگی دارید زیرا به سرعت لکه نمی‌زند.
  • پلی‌استر، گاهی به آن پت نیز اشاره می‌شود، به سرعت کثیف نمی‌شود، حس لطیفی را تحت پا ایجاد می‌کند و در رنگ‌های جریانی و شاداب موجود است. با این حال، تمیز کردن آن دشوارتر است و همچنین به میزان نایلون مقاوم نیست. این برای استفاده در اتاق‌هایی با کمترین تردد پا، مانند اتاق خواب، و در خانه‌هایی که هیچ کودکان یا حیوانات خانگی ندارند، مناسب است.
  • پلی‌پروپیلن (همچنین به عنوان الفین نامیده می‌شود) یک فیبر ارزان و قوی است. این همچنین مقاومت نسبتاً کمتری نسبت به نایلون دارد اما مقاومت دارد، ضد لکه، ضد الکتریسته ساکن و قارچ است. فرش‌های الفین برای مکان‌های پر تردد مانند اتاق‌های خانواده و مناطق بازی که حفظ محیط تمیز بسیار مهم است، بهترین گزینه هستند.

۲. گزینه‌های سبز را انتخاب کنید

بسیاری از مردم از تأثیر قابل توجهی که فرش‌ها می‌توانند بر کیفیت هوا و کلیت رفاه و بهداشت داشته باشند، متعجب می‌شوند. برای اطمینان از ایمنی خانواده‌تان، فرش‌هایی را انتخاب کنید که از مواد طبیعی مانند پشم، جوت، و دیگر فیبرهای ارگانیک ساخته شده باشند. به دنبال رنگ‌های طبیعی بگردید که از مواد شیمیایی مستقل هستند تا جلوگیری از ورود بوی مضر به خانه‌تان کنند.

۳. ارزیابی کیفیت

به فروشنده‌ای که ادعا می‌کند یک فرش خاص خوب است، بدون بررسی بی‌تردید اعتماد نکنید. برچسب را بررسی کنید، بافت فرش را لمس کنید، و ویژگی‌های کیفیت آن را با فروشنده بررسی کنید.

۴. درک نیازهای نگهداری

برای اطمینان از رضایت با فرش جدیدتان، یکی را انتخاب کنید که آسان نگهداری شود. کسانی که کودکان کوچک یا حیوانات خانگی دارند، باید از خرید فرش‌های گرانبها که دشوار به تمیز کردن هستند، خودداری کنند.

۵. معاوضه‌ها را در نظر بگیرید

هنگام خرید یک فرش با کیفیت، اغلب حمایت اضافی مانند ضمانت‌نامه‌ها و مقاومت در برابر لکه را دریافت می‌کنید.

 

بهترین مدل فرش برای سالن - کارپتن راگز (2)

 

بهترین رنگ‌های فرش برای اتاق‌های نشیمن

انتخاب رنگ و الگوی کامل برای فرش شما می‌تواند با توجه به تعداد زیاد گزینه‌های موجود، چالش برانگیز باشد. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با جو کلی که برای هر اتاق می‌خواهید متناسب باشند. از آبی‌ها یا سبزهای روشن برای ایجاد جو آرامش‌بخش استفاده کنید و از قرمزهای گرم یا طلایی‌ها برای اضافه کردن دافعیت به فضای بزرگ استفاده کنید. اگر یک اتاق احساس کوچکی و تنگی می‌کنید، استفاده از رنگ‌های روشن مانند کرم یا قهوه‌ای روشن می‌تواند آن را بزرگتر و فضایی بیشتر به نظر برساند. انتخاب شما چیست؟

وقتی به انتخاب بهترین مدل برای اتاق نشیمنتان فکر می‌کنید، این نکات را در نظر بگیرید:

پیش از انتخاب رنگ محيطه‌ای برای فرشتان، در نظر داشته باشید که آیا می‌خواهید فرشتان متمایل به جلوه گرفتن باشد یا در پس‌زمینه ترکیب شود. اگر نمی‌خواهید اتاقتان خسته کننده به نظر برسد، فقط در صورتی از رنگ‌های ثابت (محايطه‌ای) استفاده کنید که دیوارها و مبلمان شما واقعاً جذاب و منحصر به فرد باشند.
رنگ‌های تیره یا الگوها می‌توانند به پنهان کردن لکه‌ها در فرش کمک کنند. نوع توید یا الگوی فرش بافته شده همچنین می‌تواند در پنهان کردن لکه‌ها مفید باشد. اگر قصد دارید در یک اتاقی که قبلاً الگوهای دیگری دارد، از فرش‌های الگویی استفاده کنید، بهتر است الگوهایی با رنگ‌های مشابه انتخاب کنید.

مدل‌های مدرن فرش برای اتاق‌های نشیمن

همراه با مدرن‌شدن مبلمان خانه و دکوراسیون داخلی، فرش‌های بلژیکی، ترکیه‌ای و ایرانی وارد بازار شدند.

 

بهترین مدل فرش برای سالن - کارپتن راگز

 

فرش‌های شرقی برای اتاق‌های نشیمن

فرش‌های شرقی اندیشه‌هایی از چین و ژاپن را به خاطر می‌آورند، اما به طور انحصاری. برای سال‌ها، مردم از شرق میانه تا آمریکا از فرش‌های شرقی استفاده کرده و آن‌ها را به عنوان بخشی از فرهنگ خود ارزیابی کرده‌اند.

فیبرهای طبیعی در تولید فرش‌های شرقی استفاده می‌شود. مواد شامل پشم، شتر، بز و موه اسب است. فرش‌های دیگر ممکن است همچنین پشم و ابریشم را در تولید خود به کار ببرند.
محدوده فرش‌های شرقی از مراکش تا شرق آسیا است؛ با این حال، برخی از شهرها و مناطق نقش مهم‌تری در تولید فرش‌های شرقی دارند. این شهرها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • فرش تبریز
  • فرش هریس
  • بخارا
  • فرش افغان
  • فرش نایین
  • فرش ساروق
  • فرش قشقایی
  • فرش اصفهان
  • فرش کاشان، که برای تولید فرش‌های کلاسیک شناخته می‌شود.
  • مدل‌های فرش دستبافته
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *